Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Dijital çağda etkili pazarlama stratejileri, küresel bir kitleye ulaşmak ve onlarla etkileşim kurmak için çevrimiçi kanallara yöneldi. Dijital pazarlama, markaları, ürünleri ve hizmetleri tanıtmak için internetin gücünden yararlanan çok çeşitli teknikleri ve platformları kapsar. Yaka Digital olarak, işletmenizin gelişmesine yardımcı olmak için dijital pazarlamanın dinamik dünyasında gezinme konusunda güvenilir ortağınızız. Kapsamlı dijital pazarlama hizmetlerimize genel bir bakış:

İçerik pazarlama:

İçerik Oluşturma: Hedef kitlenizde yankı uyandıran, yüksek kaliteli, bilgilendirici ve ilgi çekici içerikler üreterek markanızı sektörünüzde otorite haline getiriyoruz.

İçerik Dağıtımı: İçeriğinizi daha geniş bir kitleye dağıtmak ve tanıtmak için bloglar, sosyal medya, e-posta pazarlaması ve misafir gönderimi gibi çeşitli kanalları kullanıyoruz.

İçerik Takvimi: İçerik üretimi ve dağıtımına tutarlı ve stratejik bir yaklaşım sağlamak için içerik takvimi oluşturup yönetiyoruz.

Sosyal medya pazarlamacılığı:

Sosyal Medya Stratejisi: Hedef kitlenizin Facebook, Instagram, Twitter ve LinkedIn gibi platformlarda etkili bir şekilde etkileşime geçmesini sağlamak için özelleştirilmiş bir sosyal medya stratejisi geliştiriyoruz.

İçerik Oluşturma: Ekibimiz, marka kimliğinizle uyumlu ve çevrimiçi topluluğunuzun ilgisini çeken görsel olarak çekici grafikler, videolar ve yazılı içerik oluşturur.

Topluluk Yönetimi: Olumlu ve etkileşimli bir sosyal medya varlığını teşvik ederek yorumları, mesajları ve incelemeleri yönetiyor ve yanıtlıyoruz.

Sosyal Reklamcılık: Marka görünürlüğünü artırmak, web sitesi trafiğini artırmak ve potansiyel müşteriler veya satışlar oluşturmak için hedefli sosyal medya reklam kampanyaları yürütüyoruz.

Eposta pazarlama:

E-posta Kampanyaları: Potansiyel müşterileri besleyen, ürün veya hizmetleri tanıtan ve hedef kitlenizi bilgilendirip etkileşimde tutan e-posta pazarlama kampanyaları tasarlıyor ve yürütüyoruz.

Otomasyon: Kullanıcı davranışı ve tercihlerine göre kişiselleştirilmiş ve zamanında e-postalar göndermek için pazarlama otomasyonunu uyguluyoruz.

Analitik ve Raporlama:

Veri Analizi: Dijital pazarlama çalışmalarınızın performansını sürekli olarak izliyor ve analiz ediyoruz, sürekli optimizasyon için veriye dayalı kararlar alıyoruz.

Raporlama: Web sitesi trafiği, dönüşüm oranları, tıklama oranları ve daha fazlası gibi temel performans ölçümlerini izleyen, tam şeffaflık ve hesap verebilirlik sağlayan ayrıntılı raporlar sunuyoruz.

Dönüşüm Oranı Optimizasyonu (CRO):

Kullanıcı Deneyimi (UX) Analizi: Geliştirilmesi gereken alanları belirlemek, hemen çıkma oranlarını azaltmak ve dönüşümleri artırmak için web sitenizin kullanıcı deneyimini değerlendiriyoruz.

A/B Testi: Açılış sayfalarını, formları ve harekete geçirici mesajları optimize ederek dijital pazarlama kampanyalarınızın etkinliğini artırmak için A/B testleri gerçekleştiriyoruz.

Çevrimiçi İtibar Yönetimi (ORM):

İnceleme İzleme: Olumlu bir çevrimiçi itibarı sürdürmek için çevrimiçi incelemeleri izliyor ve yanıtları yönetiyoruz.

Kriz Yönetimi: Olumsuz tanıtım veya kriz durumunda, hasarı azaltacak ve markanızın itibarını koruyacak stratejiler uyguluyoruz.

E-ticaret Pazarlama:

Ürün Listeleme: Çevrimiçi mağazalara yönelik ürün listelemelerini optimize ederek, bunların arama sonuçlarında iyi bir sıralamaya sahip olmasını ve potansiyel müşterilere etkili bir şekilde sunulmasını sağlıyoruz.

Alışveriş Kampanyaları: Ürün görünürlüğünü artırmak ve satışları artırmak için Google Alışveriş gibi platformlarda alışveriş kampanyalarını yönetiyoruz.

Mobil Pazarlama:

Mobil Uygulama Tanıtımı: Bir mobil uygulamanız varsa indirmeleri, etkileşimi ve uygulama içi dönüşümleri artırmaya yönelik stratejiler oluşturur ve uygularız.

Responsive Tasarım: Web sitenizin ve içeriğinizin mobil kullanıcılar için optimize edilmesini, akıllı telefonlarda ve tabletlerde kusursuz bir deneyim sunmasını sağlıyoruz.

Kurumsal pazarlama:

Ortaklık Programı Yönetimi: Bağlı kuruluş pazarlama programları kuruyor ve yönetiyoruz, erişiminizi genişletmek ve satışları artırmak için bağlı kuruluşları işe alıyor ve onlarla birlikte çalışıyoruz.
Stratejik Planlama ve Danışma:

Strateji Geliştirme: İş hedeflerinize ve hedeflerinize uygun, özel bir dijital pazarlama stratejisi geliştirmek için sizinle yakın işbirliği içinde çalışıyoruz.

Danışma: Dijital pazarlamanın çeşitli yönleriyle ilgili uzman rehberliği ve danışmanlık sunarak bilinçli kararlar vermenize ve sektör trendlerinin önünde kalmanıza yardımcı oluyoruz.

Yaka Digital olarak her işletmenin benzersiz olduğunun bilincindeyiz. Dijital pazarlama hizmetlerimiz, çevrimiçi pazarlama hedeflerinize ulaşmanız için hedefe yönelik ve etkili bir yaklaşım sağlayarak özel ihtiyaçlarınıza uyacak şekilde özelleştirilmiştir. Web sitesi trafiğini artırmak, potansiyel müşteriler oluşturmak, satışları artırmak veya marka görünürlüğünü artırmak istiyorsanız, uzman ekibimiz işletmenizin dijital alanda başarılı olmasına yardımcı olmaya kendini adamıştır.

Dijital pazarlama çalışmalarınızı bir sonraki seviyeye taşımaya hazır mısınız? Kapsamlı dijital pazarlama hizmetlerimizin işletmeniz için nasıl sonuçlara yol açabileceğini görüşmek üzere bugün bizimle iletişime geçin.

Çevrimiçi varlığınızı oluşturarak hedef kitlenize ulaşmanızı sağlamak, ürünlerinizi geniş kitlelere tanıtmak ve markanızı büyütmek için stratejik dijital pazarlama kampanyaları geliştirmek için çalışıyoruz. Arama motoru optimizasyonu konusunda uzmanlığımız ile işinizi arama sonuçlarında en üst sıralara taşıyoruz. Deneyimli ve uzman bir ekiple çalışarak markanızın dijital stratejilerini profesyonelce yönetiyoruz ve tasarım hizmetleri ile marka kimliğinizi güçlendiriyoruz.

Ofis

Tepe Mah. 32. Sokak No:33
Daire:7 Kat:1

Marmaris / Muğla

Kariyer

Ekibimize katılacak yetenekli, tutkulu arkadaşlar arıyoruz.

Yaka Digital © 2024. Tüm hakları saklıdır.